piątek, 20 czerwca 2014

Zainspiruj nas! - Kolczyki

Witajcie.

Serdecznie zapraszam na kolejny odcinek cyklu "Zainspiruj nas!"

Tym razem biżuteria.
A konkretnie kolczyki.


Czekamy na ciekawe i inspirujące propozycje tej, towarzyszącej kobiecie od zarania dziejów, ozdoby.
Liczymy na Waszą kreatywność i oryginalne pomysły!
Zachwyćcie nas i zaskoczcie!

Zabawa potrwa do 10 lipca.

Po zakończeniu wyzwania wybierzemy TOP5, czyli piątkę najciekawszych i najbardziej interesujących prac, których autorki otrzymają wyróżnieniowy banerek Szuflady.

Będą także nagrody.
Tym razem mamy dla Was

jeden bon o wartości 50 zł oraz cztery 10% rabaty od sklepu MARMAD.


Dodatkowo, wśród wszystkich uczestników zabawy rozlosujemy jeszcze jeden 10% rabat od naszego dzisiejszego sponsora.

A zatem do dzieła!

Zainspirujcie nas!


5 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba ten temat. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba kolczyky :) super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. To i ja sie przyłącze, tym bardziej, że jestem na etapie kolczyków:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo inspiracji do oglądania i podziwiania... przyłączyłam się i ja. Pozdrawiam ciepluchno a uczestnikom sukcesu życzę.

    OdpowiedzUsuń